❤ MONSTA FOLLOWERS ❤

❤ANNIVERSARY ❤

Daisypath Anniversary tickers

Raya Punya Cerita ! :D



Hi peeps! Setahun dah tak gatal tangan update , tetibe update. Okay , title of story! Raya raya raya! hikhik , myb raya tahun nhe tak sehappy n semeriah macam tahun'2 lepas , tapi aku still bersyukur coz ada family yang sentiasa ada dengan aku , even selalu ada salah paham :'D Raya pun dah nak habis kan? hihi . HAPPY EID MUBARAK 2013 guys! Lieya minta maaf if ada salah n silap -.- errr . Raya raya . ! Start puasa sampai sekarang , macam'2 hal berlaku , tapi aku still SENYUM  , sebab "Saya Okay Saya Dah Besar" "besar lha sangat kan" ._. hewhew ~ nak bercerita pasal gambar tuh , bersama anak buah yang suka membuli , n kawan yang biol . selalu bersama then tetibe 1 tahun terpisah sebab tak contact . n now contact n rapat until now! dah janji takkan terpisah . sayang umie :* okay done -.- sampai sini jee . otak dha blurr . nothing to story dha ;3 byebyee peeps :*

No comments:

Post a Comment

Dah Bace Harap Like Oky . . By Kechik Monsta . .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...